JOIN TODAY <3

Navigation

Latest topics

» Client - Nero
Thu Jul 28, 2011 4:11 am by jesuspureback

» Vxi Elite Moderator application.
Sat Jun 11, 2011 4:58 am by vxi elite

» First impressions about the server :)
Fri Jun 10, 2011 3:41 pm by nero

» Mod application - Nero
Fri Jun 10, 2011 3:28 pm by nero

» Please, Nz I want Admin back..
Thu Jun 09, 2011 10:13 am by wtf fox

» Everyone please read this, it IS important
Tue Jan 25, 2011 2:12 pm by kevin

» IF YOUR CLIENT CRASHES RE DOWNLOAD CLIENT
Tue Jan 25, 2011 2:06 am by kevin

» Sadness??????
Tue Jan 18, 2011 1:24 pm by iturmoil

» This is for NZ
Mon Jan 17, 2011 2:29 pm by xi ic3


    server keep's crashing if you log in?

    Share
    avatar
    iturmoil

    Posts : 182
    Join date : 2010-09-25
    Age : 23
    Location : los angeles BITCH !

    server keep's crashing if you log in?

    Post  iturmoil on Sun Oct 17, 2010 4:33 am

    guys my ser er keep's crashing if i try to log in. is nz fixing sumthing or idk? ANSWER ME PLOX! btw raple u still own me 100 stat hammmers lol iturmoil
    avatar
    vlsinmypants

    Posts : 3
    Join date : 2010-10-17

    Re: server keep's crashing if you log in?

    Post  vlsinmypants on Sun Oct 17, 2010 8:28 am

    lol blue and elf were doing the 100 hammer thingy too

    btw i was "Virus"

    a.k.a

    vlsinmypants
    avatar
    iturmoil

    Posts : 182
    Join date : 2010-09-25
    Age : 23
    Location : los angeles BITCH !

    lol

    Post  iturmoil on Sun Oct 17, 2010 8:30 am

    ikr lolz but i won Smile) so raple HAND OVER THE 100 STAT HAMMERS lol <3

    nz skillz123
    Admin
    Admin

    Posts : 57
    Join date : 2010-09-03

    Re: server keep's crashing if you log in?

    Post  nz skillz123 on Sun Oct 17, 2010 12:25 pm

    Yeah you did some crazy teleport shit? before you got dced?
    avatar
    iturmoil

    Posts : 182
    Join date : 2010-09-25
    Age : 23
    Location : los angeles BITCH !

    nop

    Post  iturmoil on Sun Oct 17, 2010 12:26 pm

    nope?
    avatar
    iturmoil

    Posts : 182
    Join date : 2010-09-25
    Age : 23
    Location : los angeles BITCH !

    l

    Post  iturmoil on Sun Oct 17, 2010 12:27 pm

    btw my pw is glitched can't log in so is raple username is iturmoil

    nz skillz123
    Admin
    Admin

    Posts : 57
    Join date : 2010-09-03

    Re: server keep's crashing if you log in?

    Post  nz skillz123 on Sun Oct 17, 2010 12:31 pm

    bitch ass fuck :L
    ANFPANGPAGDNPAJGDBPADK:NBAPK:NDAHG




    ill make a password for you it will be easy but hard

    nz skillz123
    Admin
    Admin

    Posts : 57
    Join date : 2010-09-03

    Re: server keep's crashing if you log in?

    Post  nz skillz123 on Sun Oct 17, 2010 12:35 pm

    try logging in
    avatar
    iturmoil

    Posts : 182
    Join date : 2010-09-25
    Age : 23
    Location : los angeles BITCH !

    l

    Post  iturmoil on Sun Oct 17, 2010 12:44 pm

    logged in but i crash all time <.< ima try to re-download

    Sponsored content

    Re: server keep's crashing if you log in?

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Sun Nov 19, 2017 7:18 pm